.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شایعه‌ خروج ۲۰۰ میلیارد ‌از ‌وزارت ‌کشور

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: بی‌تقوایی برخی موجب شد شایعه خروج ۲۰ و حتی ۲۰۰ میلیارد تومان از وزارت کشور مطرح شود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی چهارشنبه شب در جمع طلاب کرمانی حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوالی مبنی بر سوابق خود در وزارت اطلاعات ابراز کرد: نخستین سمت من در این وزارتخانه معاونت در بخش ضد جاسوسی بود که پرونده‌های زیادی در آن دوران مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نخستین روزهای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای لوحی از ایشان به منظور تشویق در خصوص اقدامات ضد جاسوسی دریافت کرده است، افزود: پس از آن هم تا چند سال در وزارت اطلاعات حضور داشتم.

 رئیس سازمان بازرسی کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر پرونده‌های مهدی هاشمی در زمان حضور خود در وزارت اطلاعات گفت: من در حوزه داخلی وزارت اطلاعات نبودم هرچند سن مهدی هاشمی به قدری نیست که در آن دوران پرونده‌ای داشته باشد و اگر بوده من در آن بخش نبودم.

وی بیان داشت: در ارتباط با بحث تخلف مالی در وزارت کشور مسئله این است که برخی از کارکنان این وزارتخانه درخواست وام داشتند و این در حالی بود که بر اساس قانون تعاون مجوز اعطای وام برای تأمین مسکن وجود داشت و پس از اینکه درخواست مربوط به این وام دریافت شد موافقت با آن صورت گرفت و بعد از آن هم مهلت سه ماهه‌ای به آن‌ها دادم و طی همین مدت از سمت وزارت کشور عزل شدم بنابراین وام‌ها بر اساس قانون اعطا شده اما بی‌تقوایی برخی موجب شد شایعه خروج ۲۰ و حتی ۲۰۰ میلیارد تومان از وزارت کشور مطرح شود.

 سئوال دیگری که از پورمحمدی پرسیده شد در ارتباط با کاندیداتوری آیت‌الله احمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود که وی گفت: بعید می‌دانم آیت‌الله خاتمی نعمت حوزه و تدریس و نیز امامت جمعه را به ریاست جمهوری بفروشد.

 پورمحمدی در پاسخ به سئوال دیگری در ارتباط با قیمت برخی کالاها بیان داشت: سازمان بازرسی حق دخالت در بخش‌های خصوصی را ندارد و سازمان تعزیرات می‌تواند در امر بازار دخالت کند.

 رئیس سازمان بازرسی کشور در ارتباط با اختلاف خود با احمدی‌نژاد اظهار کرد: در شش ماه نخست وزارت برخی از وزرا که بیشترشان از دولت خارج شدند گرد هم آمدند و تصمیم گرفتند در کنار انجام وظایف اجازه ندهند خط اصلی امام و رهبری مخدوش شود.

وی ادامه داد: پس از گذشت ۱۰ ماه از من خواسته شد استعفا بدهم اما من تاکید داشتم که بار خود را به منزل برسانم و استعفایی در کار نباشد زیرا این کار فرار از مسئولیت محسوب می‌شد مگر اینکه رهبری چنین چیزی از من بخواهند و این مسئله یک بار دیگر هم تکرار شد و در مرتبه سوم از دولت کنار گذاشته شدم.

پورمحمدی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر ارتباط خود با هاشمی رفسنجانی عنوان داشت: خانواده‌های پورمحمدی و هاشمی در کرمان همواره رقیب هم محسوب می‌شدند اما باید گفت وی به عنوان یک نیروی ارزشی در انقلاب و زمان جنگ فعالیت داشته و من نیز در کنار وی وظایف خود را انجام داده‌ام ولی نکته اساسی این است که هاشمی رفسنجانی یک سرمایه برای انقلاب بوده و نباید کار به گونه‌ای پیش رود که این سرمایه از دست رفته و وی در مقابل انقلاب بایستد.

 رئیس سازمان بازرسی کشور با تاکید بر انتقاد سازنده خاطرنشان کرد: در همه امور باید نگاهمان به رهبری و تدابیر ایشان باشد و آنچه داریم تنها برای حفظ و تقویت انقلاب به کار گیریم و در این صورت حتی به وسیله انتقادات می‌توان کشور را به سمت پیشرفت سوق داد.

 وی در ارتباط با سئوالی در خصوص فتنه ۸۸ افزود: من از جمله افرادی هستم که شناسنامه‌دار بودم و سیلی خوردم اما باید گفت همه تلاشم را به کار گرفتم تا انگیزه‌های دشمنان کاهش یابد و آسیبی به کشور نرسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

برات 30 آذر 1391
مگه ریاست جمهوری خریدنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.